مهمترین چیز برای ما درک مشکلی است که شما می خواهید آن را حل کنید. سپس می توانیم یک یا چند راه حل برای آن ارائه دهیم، معمولاً بیش از یک راه برای حل یک مشکل وجود دارد. هدف ما تلاش برای یافتن ساده ترین روش است.
تیم مشاوره و فنی ما تجربه مستقیمی را در استقرار موفقیت آمیز پلت فرم کاج در شرکتهای کوچک و بزرگ در بخشهای مختلف تجاری از جمله: بانکداری و دارایی ، نفت و گاز ، انرژی ، مهندسی ، مراقبت های بهداشتی و سازمان های بخش دولتی کسب کرده اند.
نرم افزار مدیریت و بایگانی اسناد کاج به منظور تعریف و به کار گیری قواعد و ساده سازی فرایندهای درون سازمانی و کمک به کارمندان در همکاری با یکدیگر و سازمان یک موتورگردش کار توسعه داده است. نرم افزار کاج با ایجاد ارتباط بین فرایندها، سازمان را در انتقال اطلاعات بین بخش های مختلف و در دریافت بازخوردها کمک می کند.
با نرم افزار مدیریت و بایگانی اسناد کاج، تمام اسناد شما به صورت الکترونیکی ذخیره شده و سازماندهی می شوند که باعث می شود گردش کار و نیازهای دسترسی شما معنا پیدا کند و با جستجوی هوشمند می توان به راحتی آنها را بازیابی کرد.
با تعریف یک رویداد مشخص، بدون دخالت نیروی انسانی شما قادر به اعمال فعالیت های خاص بر روی داده ها و اسناد سازمانی می باشید. مانند :
از جمله فواید مهم کارهای خودکار :
نرم افزار کاج یک بستر قابل تعامل برای به دست آوردن منابع در نرم افزارها و مخازن اطلاعات در سطح سازمان می باشد. ما با داشتن این هدف در ذهن خود، کاج را توسعه می دهیم و چندین روش برای یکپارچه سازی ایجاد کرده ایم.
اتصالات موجود : Autocad, MS Office, Vtiger, BonitaSoft, Kofax, Abby Flexicapture
لطفا جهت درخواست دمو ، قیمت نرم افزار و مشاوره با کارشناسان واحد فروش تماس بگیرید
035-37339383