امکانات

Features

ابزار های مدیریتی

مدیریت فرآیند
مدیریت فرآیند

نرم افزار بایگانی کاج با بهره گیری از یک موتور قوی امکان تعریف فرآیند های مختلف درون سازمانی را در دل خود جا داده است که امکان پیاده سازی راحت تر آن را فراهم می‌سازد.

گزارش ساز
گزارش ساز

ابزاری کاربردی برای کاربران فراهم می‌سازد تا از تمام فعالیت‌های صورت گرفته بر روی مستندات و مدارک سازمان گزارش جامعی دریافت کنند.

فرم ساز
فرم ساز

ابزاری مفید در اختیار کاربران برای طراحی فرم قرار می دهد تا فرم هایی دسته بندی شده و منظم داشته باشند. فرم های طراحی شده می توانند به عنوان ابزاری کارآمد جهت اکتساب ساخت یافته اسناد و مدارک مورد استفاده قرار گیرند.

کارهای خودکار
کارهای خودکار

در نرم افزار مدیریت و بایگانی اسناد کاج می توان فعالیت هایی را تعریف نمود که به صورت خودکار انجام می پذیرند، به عنوان نمونه میتوان تعیین کرد بعد از بارگذاری اسناد با فرمتی مشخص ایمیلی به مدیریت ارسال شود.

جستجوی پیشرفته با استفاده از sql و xpath
جستجوی پیشرفته با استفاده از sql و xpath

این امکان را به مدیران می دهد که با استفاده از sql و xpath در نرم افزار مدیریت اسناد کاج به جستجو بپردازند و نتایج دلخواه را بدست آورند.

پروفایل های کاربری
پروفایل های کاربری

با استفاده از این امکان می توان تعیین کرد کاربر به کدام یک از امکانات نرم افزار دسترسی داشته باشد. امکان اعطا یا سلب دسترسی به تمام دکمه ها، منوها و سایر امکانات نرم افزار در پروفایل ها مهیا شده است.

امنیت

تعیین سطح دسترسی
تعیین سطح دسترسی

می توان برای هر فایل و پوشه تعیین کرد چه کاربرانی و گروه هایی به آنها دسترسی داشته باشند. سطح دسترسی ها شامل خواندن، ویرایش، حذف و ... می باشد.

نگهداری تاریخچه و نسخه گذاری اسناد
نگهداری تاریخچه و نسخه گذاری اسناد

نرم افزار بایگانی اسناد کاج امکان تغییر فایل ها را فراهم می‌سازد و برای بهبود مدیریت آن‌ها امکان نسخه گذاری را مهیا کرده است تا به این طریق با حفظ نسخه های پیشین اسناد روند بروز رسانی آن‌ها را به کاربران و مدیران نمایش دهد.

آنتی ویروس
آنتی ویروس

نرم افزار کاج میتواند هنگام بارگذاری اسناد آنها را از نظر آلوده بودن به ویرووس بررسی نماید که به صورت پیش فرض از آنتی ویروس متن باز CalmAV استفاده می شود.

ذخیره فعالیت های کاربران
ذخیره فعالیت های کاربران

کلیه فعالیت های کاربران از لحظه ورود به نرم افزار تا خروج آنها ثبت و ضبط و در اختیار مدیران قرار می گیرد.

اکتیو دایرکتوری
اکتیو دایرکتوری

نرم افزار مدیریت و بایگانی اسناد کاج جهت انجام عمل احراز هویت می تواند به Active Directory و LDAP متصل شود.

رمز نگاری
رمز نگاری

امکان رمزنگاری جهت محافظت بیشتر اسناد در نرم افزار مدیریت و بایگانی اسناد کاج فراهم شده است. با استفاده از این امکان کاربران می توانند اسناد را رمزنگاری و رمزگشایی کنند.

مدیریت اسناد

پیش نمایش اسناد
پیش نمایش اسناد

اکثر فایل ها با فرمت‌های مختلف از جمله پی دی اف، مجموعه آفیس ، اتوکد، ویدئو، تصاویر و ... بدون نیاز به نصب هیچگونه نرم افزار جانبی در سامانه کاج قابل مشاهده می باشند.

کلمات کلیدی و تگ گذاری
کلمات کلیدی و تگ گذاری

تمامی اسناد و مدارک بایگانی شده در نرم افزار قابلیت تگ گذاری و تعیین کلمات کلیدی را دارند. این اقدام در تسریع پیدا کردن یک سند خاص در مدت زمان کوتاه با استفاده از موتور قدرتمند جستجو امکان پذیر می‌باشد.

watermark
watermark

با استفاده از این قابلیت کاربر می تواند متن یا تصویری را روی فایل درج کند. از این قابلیت می توان به عنوان ابزاری جهت امضای اسناد استفاده کرد.

جستجو
جستجو

می توان در کلیه ی بخش های نرم افزار(فایل، پوشه، ایمیل، دانشنامه، یادداشت، تبادل نظر) جستجو انجام داد. موتور قدرتمند جستجو و OCR فارسی امکان جستجو در متن اکثر فایل ها از جمله تصاویر و پی دی اف را فراهم ساخته است.

ارتباط بین اسناد
ارتباط بین اسناد

این افزونه به کاربر کمک می‌کند تمام اسناد و فایل‌های مرتبط با یک سند را به آن متصل نموده و یک لینک ارتباطی ساده برای سهولت در دسترسی به آن‌ها بوجود آورد.

امانت اسناد
عملیات با چند فایل

ابزاری مفید و کاربردی جهت امانت الکترونیکی اسناد با توجه سطح دسترسی کاربران سامانه.

ابزارهای جانبی

پشتیبانی از ایمیل
پشتیبانی از ایمیل

این ابزار می تواند به سرور ایمیل شما متصل شده و ایمیل هایی که برای شما ارسال می شود را به همراه پیوست آن ها در داخل نرم افزار به شما نمایش دهد. همچنین امکان ارسال ایمیل از داخل نرم افزار نیز فراهم شده است.

پشتیبانی از مجموعه آفیس
پشتیبانی از مجموعه آفیس

در مجموعه آفیس می‌توانید به صورت افزونه نرم افزار کاج را اضافه کنید تا به صورت مستقیم تمام اسناد بوجود آمده در داخل سامانه ذخیره گردد.

پیام رسان داخلی
پیام رسان داخلی

امکان ارسال پیام بین کاربران به منظور اطلاع از تمام رخداد ها، روند ها و گردش کارهای موجود در سازمان فراهم می‌آورد.

تکنولوژی وب درایو
تکنولوژی وب درایو

به منظور سهولت در استفاده از نرم افزار، کاربر به سادگی می‌تواند تمام اسناد و مدارک موجود در سیستم را در رایانه شخصی خود در قالب یک درایور مستقل دسترسی داشته باشد.

اسکنر
اسکنر

به شما امکان می دهد تصاویر را از اسکنر دریافت و مستقیما در نرم افزار بایگانی اسناد کاج بارگذاری نمایید، در این ابزار امکان تبدیل فایل ها به پی دی اف و افزودن فراداده ها مهیا می باشد.

پرینتر مجازی
پرینتر مجازی

این ابزار همانند یک پرینتر عمل می کند با این تفاوت که محتوا به فایل پی دی اف تبدیل شده و در نرم افزار مدیریت و بایگانی اسناد کاج بارگذاری می شود.

ابزارهای برنامه نویسی

SDK
SDK
SDK FOR JAVA
SDK FOR PHP
SDK FOR .NET
Web services
Web services
CMIS
RESTFUL
SOAP
Development environment
Development environment

کلیه ابزارهای لازم جهت توسعه نرم افزار، ساخت گزارشات و فرایند ها در قالب یک فایل OVA ارائه می شود.