ساختار چند سازمانی

ساختار چند سازمانی کاج به این معنی است که یک نمونه نرم افزار روی یک سرور اجرا می شود و چندین سازمان به بخشهای خاص خود در پایگاه داده و دیتابیس چندسازمانی دسترسی پیدا می کنند.
ساختار چند سازمانی
10 تیر ، 1400
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

توضیحات و یکپارچگی

محیط چند سازمانی کاج به مشتریان این امکان را می دهد تا یک نمونه از سیستم مدیریت اسناد کاج را به بخشهای اختصاصی جداگانه ، به نام سازمان تقسیم کنند. در حالی که هر سازمان به داده های اطلاعاتی خصوصی سازمان خود دسترسی دارد، ، کلیه سازمانها از سرورهای ذخیره سازی داده و سخت افزار یکسان استفاده می کنند.

به عبارت دیگر ، یک نمونه از نرم افزارهای نرم افزار کاج در یک سرور اجرا می شود و چندین سازمان به بخشهای خاص خود از پایگاه داده و دیتابیس چند مستأجره دسترسی دارند. این منجر به صرفه جویی در هزینه اجرای چندین نرم افزار با استفاده از صرفه جویی در مقیاس و هزینه های تعمیر و نگهداری مشترک می شود.

ذخیره سازی

همه سازمانها تمام اطلاعات را در یک برنامه واحد در یک سرور مرکزی ذخیره می کنند و یک محل ذخیره سازی و یک پایگاه داده واحد برای همه مشتریان به اشتراک گذاشته می شود.

داده های هر سازمان در یک دایرکتوری ریشه جداگانه ذخیره می شود و برای سایر مستأجران قابل مشاهده نیست.

اطلاعات فیزیکی را می توان در یک درایو تعیین شدة متفاوت ذخیره کرد که اجازه می دهد با اندازه گیری محل دیسک ریشه همراه با پشتیبان گیری و بازیابی منحصربفرد ، از دیسک فیزیکی دقیق استفاده شود.

محیط ابری

مزایای ساختار چند سازمانی در محیط ابری نیز وجود دارد. شما می توانید با کاج ابری، چند سازمانی saas (نرم افزار به عنوان سرویس) را انتخاب کنید و ما همچنین می توانیم مزایای آن را برای برنامه های نرم افزاری که میزبان آنها هرکدام از ارائه دهنده های خدمات ابری هستند، اعمال کنیم.

ارائه دهنده ابری شما مهم نیست ، عدم نیاز به فضای ذخیره سازی فیزیکی یا تعمیر و نگهداری سرورها از مزایای saas (نرم افزار بعنوان سرویس) چندسازمانی است ، اما فروشندگان saas مانند کاج کمک و تخصص بیشتری ارائه می دهند. برنامه saas ما شامل پشتیبان گیری خودکار و بازیابی در زمان حادثه و تجزیه و تحلیل عملکرد است.

مدیریت و ثبت نام کاربر

حساب کاربری کاج Super Admin مشتری به چندین سازمان خدمت می کند و با دسترسی به کل برنامه چند سازمانی ، از همه مدیریت شبکه مراقبت می کند.

Super Admin برای ایجاد هرگونه زیرسازمان و تعیین مدیران و کاربران خود از کنسول Tenant Admin Console استفاده می کند. کنترل دسترسی اولیه در این زمان اعمال می شود.زمانی که یک زیرسازمان اجرا و راه اندازی شد ، افزودن مدیران جدید ، کاربران جدید و ویرایش امتیازات  کاربر موجود، آسان است. در صورت داشتن دسترسیهای لازم توسط Super Admin یا توسط مدیران یک سازمان انجام می شود.

نمودار ساختار

سفارشی سازی

هر سازمان می تواند ظاهر و احساس برنامه را سفارشی کند. این شامل ساختار پوشه ، سفارشی سازی گردش کار ، اتوماسیون سند ، رابط کاربر مشتری وب و غیره است. یک مزیت بزرگ چند سازمانی ، توانایی استفاده از چندین طرح پایگاه داده در یک نمونه برنامه است.

همچنین می توان پوشه های خاص مربوط به سازمان های مختلف را برای تبادل اطلاعات یا به اشتراک گذاری پرونده ها بهم پیوند (لینک) داد. این بیشتر اوقات هنگامی استفاده می شود که یک نمونه چند سازمانی در خدمت چندین شاخه یا سطوح مختلف یک سازمان باشد.

توسعه دهندگان برنامه ها می توانند برنامه ها و برنامه های افزودنی خود را در کاج نیز ایجاد کنند. کاج دارای SDK قوی و API کامل برای استفاده در ایجاد یک برنامه مناسب برای نیازهای شما است.

بردن

مدل چند منظوره کاج یکی از بهترین استراتژی های کوتاه مدت برای ساده سازی ساختار یک سازمان متوسط تا بزرگ است. این به ویژه برای مشاغل دارای چندین شعبه متعلق به شرکت یا کسانی که نیاز به دادن دسترسی به مخازن جداگانه به کاربران مستقل دارند ، مفید است.

متنوع سازی مجوز کاج ساده، مزایای متعددی را به همراه دارد:

  • هزینه کمتر از هزینه های مشترک در تمام سازمانها
  • ساده سازی فرآیندهای بروزرسانی سیستم
  • آسانتر بودن مدیریت امنیت اسناد و داده ها
  • افزایش مقیاس پذیری سیستم
آخرین مطالب منتشر شده

ساختار چند سازمانی
10 تیر ، 1400
ساختار چند سازمانی کاج به این معنی است که یک نمونه نرم افزار روی یک سرور اجرا می شود و چندین سازمان به بخشهای خاص خود در پایگاه داده و دیتابیس چندسازمانی دسترسی پیدا می کنند.
چگونه مدیریت اسناد تجربه کارمند را بهبود می بخشد؟
05 تیر ، 1400
دوران اتلاف وقت در مدیریت اسناد گذشته است. استفاده از نرم افزار مدیریت اسناد مزایای زیادی را به همراه دارد.
چگونه می‌توانید از مدیریت اسناد بهره‌مند شوید
03 تیر ، 1400
یک پروژه موفق برای انتقال به نرم افزار مدیریت اسناد الکترونیکی، مزایای انکارناپذیری به شرکت خواهد داد.
چگونه مدیریت اسناد از اطلاعات کسب و کار شما محافظت میکند
31 خرداد ، 1400
سیستم مدیریت اسناد دارای چندین قابلیت مختلف است که به سازمانها امکان میدهد سخت ترین الزامات و مقررات و قوانین امنیتی را برآورده کنند.
چگونه مدارس و دانشگاه ها می توانند از سیستم مدیریت اسناد بهره مند شوند
30 خرداد ، 1400
تعداد دانشجویان در هر مؤسسه آموزشی و تعداد اسنادی که برای هر دانشجو آماده میشود را در نظر بگیرید. اگر هر دو عدد را در هم ضرب کنید، مقدار بسیار زیادی پرونده برای شما باقی میماند که باید دریافت، سازماندهی و ذخیره شوند. اینجاست که سیستمهای مدیریت اسناد میتوانند نقش آفرینی کنند.
مزایای مدیریت اسناد در دورکاری
29 خرداد ، 1400
در بسیاری از موارد، سیستم های مدیریت اسناد سنگ بنایی هستند که کل اکوسیستم دورکاری در اطراف آن سازمان یافته است.