ساختار چند سازمانی

ساختار چند سازمانی کاج به این معنی است که یک نمونه نرم افزار روی یک سرور اجرا می شود و چندین سازمان به بخشهای خاص خود در پایگاه داده و دیتابیس چندسازمانی دسترسی پیدا می کنند.
ساختار چند سازمانی
10 تیر ، 1400
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

توضیحات و یکپارچگی

محیط چند سازمانی کاج به مشتریان این امکان را می دهد تا یک نمونه از سیستم مدیریت اسناد کاج را به بخشهای اختصاصی جداگانه ، به نام سازمان تقسیم کنند. در حالی که هر سازمان به داده های اطلاعاتی خصوصی سازمان خود دسترسی دارد، ، کلیه سازمانها از سرورهای ذخیره سازی داده و سخت افزار یکسان استفاده می کنند.

به عبارت دیگر ، یک نمونه از نرم افزارهای نرم افزار کاج در یک سرور اجرا می شود و چندین سازمان به بخشهای خاص خود از پایگاه داده و دیتابیس چند مستأجره دسترسی دارند. این منجر به صرفه جویی در هزینه اجرای چندین نرم افزار با استفاده از صرفه جویی در مقیاس و هزینه های تعمیر و نگهداری مشترک می شود.

ذخیره سازی

همه سازمانها تمام اطلاعات را در یک برنامه واحد در یک سرور مرکزی ذخیره می کنند و یک محل ذخیره سازی و یک پایگاه داده واحد برای همه مشتریان به اشتراک گذاشته می شود.

داده های هر سازمان در یک دایرکتوری ریشه جداگانه ذخیره می شود و برای سایر مستأجران قابل مشاهده نیست.

اطلاعات فیزیکی را می توان در یک درایو تعیین شدة متفاوت ذخیره کرد که اجازه می دهد با اندازه گیری محل دیسک ریشه همراه با پشتیبان گیری و بازیابی منحصربفرد ، از دیسک فیزیکی دقیق استفاده شود.

محیط ابری

مزایای ساختار چند سازمانی در محیط ابری نیز وجود دارد. شما می توانید با کاج ابری، چند سازمانی saas (نرم افزار به عنوان سرویس) را انتخاب کنید و ما همچنین می توانیم مزایای آن را برای برنامه های نرم افزاری که میزبان آنها هرکدام از ارائه دهنده های خدمات ابری هستند، اعمال کنیم.

ارائه دهنده ابری شما مهم نیست ، عدم نیاز به فضای ذخیره سازی فیزیکی یا تعمیر و نگهداری سرورها از مزایای saas (نرم افزار بعنوان سرویس) چندسازمانی است ، اما فروشندگان saas مانند کاج کمک و تخصص بیشتری ارائه می دهند. برنامه saas ما شامل پشتیبان گیری خودکار و بازیابی در زمان حادثه و تجزیه و تحلیل عملکرد است.

مدیریت و ثبت نام کاربر

حساب کاربری کاج Super Admin مشتری به چندین سازمان خدمت می کند و با دسترسی به کل برنامه چند سازمانی ، از همه مدیریت شبکه مراقبت می کند.

Super Admin برای ایجاد هرگونه زیرسازمان و تعیین مدیران و کاربران خود از کنسول Tenant Admin Console استفاده می کند. کنترل دسترسی اولیه در این زمان اعمال می شود.زمانی که یک زیرسازمان اجرا و راه اندازی شد ، افزودن مدیران جدید ، کاربران جدید و ویرایش امتیازات  کاربر موجود، آسان است. در صورت داشتن دسترسیهای لازم توسط Super Admin یا توسط مدیران یک سازمان انجام می شود.

نمودار ساختار

سفارشی سازی

هر سازمان می تواند ظاهر و احساس برنامه را سفارشی کند. این شامل ساختار پوشه ، سفارشی سازی گردش کار ، اتوماسیون سند ، رابط کاربر مشتری وب و غیره است. یک مزیت بزرگ چند سازمانی ، توانایی استفاده از چندین طرح پایگاه داده در یک نمونه برنامه است.

همچنین می توان پوشه های خاص مربوط به سازمان های مختلف را برای تبادل اطلاعات یا به اشتراک گذاری پرونده ها بهم پیوند (لینک) داد. این بیشتر اوقات هنگامی استفاده می شود که یک نمونه چند سازمانی در خدمت چندین شاخه یا سطوح مختلف یک سازمان باشد.

توسعه دهندگان برنامه ها می توانند برنامه ها و برنامه های افزودنی خود را در کاج نیز ایجاد کنند. کاج دارای SDK قوی و API کامل برای استفاده در ایجاد یک برنامه مناسب برای نیازهای شما است.

بردن

مدل چند منظوره کاج یکی از بهترین استراتژی های کوتاه مدت برای ساده سازی ساختار یک سازمان متوسط تا بزرگ است. این به ویژه برای مشاغل دارای چندین شعبه متعلق به شرکت یا کسانی که نیاز به دادن دسترسی به مخازن جداگانه به کاربران مستقل دارند ، مفید است.

متنوع سازی مجوز کاج ساده، مزایای متعددی را به همراه دارد:

  • هزینه کمتر از هزینه های مشترک در تمام سازمانها
  • ساده سازی فرآیندهای بروزرسانی سیستم
  • آسانتر بودن مدیریت امنیت اسناد و داده ها
  • افزایش مقیاس پذیری سیستم
آخرین مطالب منتشر شده

نرم افزار بایگانی در مدیریت دولتی
20 آبان ، 1400
نرم افزار بایگانی اسناد ابزاری برای سازماندهی و مدیریت اطلاعات است، اما همچنین به عنوان یک کاتالیزور برای مدیریت دانش و بهبود مستمر عمل می‌کند. آنها (مدیریت اسناد) همچنین به معنای شفافیت برای نهادهای عمومی هستند، زیرا (دسترسی به) اطلاعات را برای کسانی که به آن نیاز دارند تسهیل می‌کنند.
ده سوالی که باید از ارائه دهنده نرم افزار بایگانی خود بپرسید
31 شهریور ، 1400
این ده سوال را که باید از ارائه دهنده نرم افزار بایگانی اسناد خود بپرسید به شما کمک می‌کند تعیین کنید که آیا آن‌ها افراد مناسبی برای این کار هستند و آیا راه‌حل‌های نرم افزار بایگانی اسناد (DMS) آن‌ها برای سازمان شما مناسب است یا خیر؟
چگونه GDPR می تواند بر جمع آوری اطلاعات مشتری تأثیر بگذارد
30 شهریور ، 1400
اصلیترین الزاماتی که همه سازمانها برای انطباق با GDPR نیاز دارند در ذیل آمده است.
نرم افزار بایگانی اسناد چیست و با آن چه می توان کرد؟
28 شهریور ، 1400
به سختی می‌توان سناریویی را تصور کرد که ساده‌سازی حجم کار، تولید و مدیریت بسیار کارآمد اسناد شما، بدون در نظر گرفتن افزایش ثبات خروجی مفید نباشد.
5 نکته برای افزایش امنیت اسناد در محل کار
25 شهریور ، 1400
مشاغل به داده‌های محرمانه نیاز دارند. با این حال، نحوه نگهداری و محافظت از این داده‌ها همه تفاوت‌ها در جهان را رقم میزنند.
10 مرحله برای ایجاد یک نرم افزار بایگانی
24 شهریور ، 1400
وقتی می‌خواهید کسب و کار خود را بر پایه‌ای تنومند و محکم بسازید، دقیقاً به آن نیاز دارید.
نحوه انتخاب سیستم مدیریت سند مناسب برای کسب و کار شما
23 شهریور ، 1400
نرم افزار بایگانی اسناد خوب برای مدیریت محتوا در سال‌های آینده به نفع تجارت شما خواهد بود و باعث افزایش کارایی در روند کار شما و همچنین افزایش سود می‌شود.
امنیت آنلاین نرم افزار بایگانی
16 شهریور ، 1400
چرا امنیت اینترنت یک مشکل بزرگ است و چرا همه ما به امنیت سایبری قوی نیاز داریم.
نحوه استفاده از نرم افزار بایگانی برای مذاکره
13 شهریور ، 1400
مدیریت صحیح اسناد می‌تواند در بهبود مذاکرات قرارداد شما موثر باشد. یک نرم افزار مدیریت اسناد (DMS) فعال میتواند تیم شما را در ارائه پیشنهادات بهتر که موجبات پذیرش مشتریان را فراهم میکند، پشتیبانی کند.
نحوه اطمینان از اشتراک گذاری اسناد در یک گروه کاری
09 شهریور ، 1400
تنها آن دسته از نرم افزار های بایگانی اسناد که دارای «ماژول انتقال» هستند به ما امکان می‌دهند این مشکل را به طور مؤثر حل کنیم.